søndag den 7. december 2014

7. december. Barnedåb og the day before.

I dag stod dagen på tidligt op og til Sønderjylland hvor baby W skulle have sit navn ved dåben. Brian var Gudfar, min lillesøster og jeg, samt to andre stod faddere. Den lille fyr tog det rigtig flot og der var hverken gråd eller skrig. - Stor dreng :-D
Det var en rigtig hyggelig dag i familiens tegn, og det var rart at det var den "sidste" dag i DK, fordi jeg fik set nogle mennesker som jeg super gerne ville sige på gensyn til. Vi blev hængende lidt længere end de andre, og jeg fik sagt ordenligt farvel til Oliver (nevø), Thea (niece), Michelle (misse, søster) og Kris (svoger). Jeg tror jeg fik 1000 myssere af Oliver og Thea, og en rigtig god "snak" med baby W. Tak for en dejlig dag Misse og Kris! :-*

Da vi kom hjem, skulle vi lige over til naboen og sige på gensyn. Jeg har et rigtig godt forhold til dem og deres børn er som ekstra små søskende for mig.
Da vi så kom hjem derfra, skulle kufferten pakes færdigt, Flemming, jeg har husket både ost og remoulde ;-). Min kuffert vejer lige under 21 kg, men jeg synes den er stop fyldt. Tak til mutti for at hjælpe med at få det hele til at være der. :-)
Til sidst tjekkede vi mig ind online, så jeg bare skal aflevere min baggage og have mit borading pass i lufthavnen, super skønt at jeg ikke behøver at stå i en meter lang kø, som Hanne og jeg gjorde i august. ;-)
Nu vil jeg smutte til køjs, for dagen i morgen starter også tidligt når turen går mod København. 

Glædelig syvende december.

xx Melanie

1 kommentar:

  1. Selv tak søde 😊 dejligt du nåede at være med 😙

    SvarSlet