søndag den 21. december 2014

21. december. Split Apple Rock.

I dag valgte Hanne og jeg at tage Oprah med ud på en test drive. Vi kørte op i det vi ville kalde bjerge men New Zealænderne kalder det bakker. Hun kørte rigtig flot på de snoede veje og udsigten oppe fra, var helt vildt flot.
På vej ned til Split Apple Rock skulle vi på en sti ned igennem en regnskov. Jeg blev overrasket over at der lige pludselig var en regnskov. Turen var dog super smuk, og for en (mig) der aldrig har været sådan et sted, var det ret spændende. Udenfor skoven var der almindelig luftfugtighed. Det var lidt skørt at prøve skiftet for det var lidt som at gå ind i en mur. Nede ved stranden var vandet helt gennemsigtigt og blåt og himlen var så blå så man næsten tror det er løgn.





På vejen hjem, efter vi var kommet ned af de store bjerge og på en mere lige vej, hvor jeg også kunne føle mig tryg ved at køre, fik jeg lov at sidde bag rettet på Oprah. Hun opførte sig rigtig pænt og jeg kørte resten af vejen hjem. Det gik fint og jeg holdt mig i den rigtige side af vejen, hvor jeg skulle være. Det mærkeigste var det højre/venstresving jeg skulle lave på vejen hjem, da var jeg lige ved at blive forvirret, men det gik rigtig godt.
Der er kommet nogle flere billeder ind i albummet med skydive billederne, og jeg håber det virker bedre denne gang. :-)

https://plus.google.com/photos/116234188845638773150/albums/6092589321318639137?banner=pwa&authkey=CIO-iIiaop2edg

Bare kopier linket og sæt det ind i en ny fane, så skulle det virke. :-)

Glædelig enogtyvende december.

xx Melanie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar