tirsdag den 2. december 2014

2. December - cookies, søster og baby W


Dagen i dag startede tidligt (i forhold til hvad den plejer at gøre for mit vedkommende). Klokken 8.40 stod jeg nede hos min storesøster og hendes dejlige børn - de to store fik jeg lov at køre i børnehave :-)

Dagen stod på at der skulle bages 120 cookies, men der blev kun til omkring 80 - efter vi næsten havde brændt en plade på, fordi de var for tynde og havde prøvesmagt de gode cookies. ;-)

Det var en super hyggelig dag, og jeg er glad for at jeg fik en hyggedag med min storesøster inden jeg skal afsted, når vi ikke ses så meget i forvejen, hjælper det ikke det helt store at jeg tager om på den aden side af jorden. Vi fik snakket, hygget og bagt (spist) cookies. ;-)

Det var dagens eventyr, nu er der kun 6 dage til at den store rejse begynder, jeg tæller ned og glæder mig helt vildt! :-)

Glædelig anden december.

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar