lørdag den 20. december 2014

19. og 20. December. Vi har bil igen!!!

Hurraaa, endelig har vi bil igen! Og internet! Der var ikke noget blogindlæg i går, fordi der var noget bøvl med internettet, øv øv.
I går kunne vi endelig hente Oprah hjem igen. Det skulle udnyttes, så Hanne og jeg kørte en tur. Vi vidste ikke hvor vi var på vej hen, vi kørte bare ud af en vej. Hanne viste mig hvor hun før havde arbejdet, og naturen var urolig smuk. Vi stoppede ved en one Lane bridge. Under den var der en flod, og det så ret flot ud, flottere end på billedet. Det ville nok have været endnu flottere hvis der havde været blå himmel, men de sidste to dage, har det været lidt overskyet. :-)
I dag var vi også ude at køre en tur. Vi har set et par steder hvor folk har skrevet med sten ved siden af vejen, og vi tænkte at vi måske kunne gøre det samme. Vi kørte ud af en vej og kørte så ind og holdte et sted. Vi løb over vejen og ned i det lidt mudrede sand, fandt nogle sten og begyndte at skrive med dem. Det var så mudret dernede, at jeg var ved at glide og falde op til flere gange, men jeg blev på benene, og lignede kun Bambi på glat is. :-D
Det blæste ret meget og vores hår fløj omkring. Vi oplevede at der var nogle af de mange forbipasserende biler, som dyttede af os, måske fordi vi stod med numsen i vejret, måske fordi vi er to piger, hvad ved jeg? :-D
Til aftensmad lavede vi risengrød... Hmm, det var okay, men det smagte ikke super godt, og da slet ikke som den danske risengrød, som mor laver den. Men så prøvede vi også det. Det er ikke noget jeg behøver at have glæden af at spise igen.

Forhåbentlig bliver vejret meget bedre i morgen, så kan det være at vi tager ud og spiller minigolf eller noget andet sjovt. Men vi hygger os i hvert fald hernede, og det er super dejligt at have Oprah tilbage, hun kører som en drøm. Nu tror jeg også snart, at det er tid til min første "køretime" her nede, de kører jo i den "forkerte" side af vejen, så det er lidt underligt at venne sig til, men det kommer nok. :-)

Stort tillykke med fødselsdagen til min fætter, jeg håber du har en dejlig dag, selvom jeg ikke kunne komme og fejre dig. :-)

Glædelig tyvende december.

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar