lørdag den 6. december 2014

6. december. Pebernødder og lækker middag.

I dag stod min kæreste og jeg sent op og lavede pebernødder sammen med hans lillebror. Det var super hyggeligt, lige indtil der var melkrig og mit tøj var dækket af mel...

Da jeg kom hjem, skulle de sidste ting ordnes inden jeg kunne slappe lidt af. Der skulle skrives et par kort til nogle julegaver, der var også julegaver der skulle pakkes ind, de sidste ting skulle findes til kufferten og håndbaggagen skulle pakkes. Nu mangler jeg kun et par bukser, en ost og en jakke, og så er jeg faktisk klar til at flyve. I eftermiddags bagte min lillesøster og jeg en hel masse pebernødder, så der er nogle til resten af december. Det var helt vildt hyggeligt at tilbringe noget tid sammen med min lillesøster med pebernødder, julemusik og vores søde nissehuer.

 Til aftensmad fik vi lækker middag, fordi det er sidste aften jeg er hjemme til aftensmad. Det var super lækkert, Brian havde lavet maden, salat, kartofler og sovs, og mutti havde lavet stegen på grillen, mmh. Mutti havde også købt en hvidvin fra New Zealand som vi havde puttet på køl. Den skulle jeg have til maden mens mutti og Brian skulle have rødvin og Malina skulle have sodavand. :-)
Vinen var faktisk ret god, mon den smager bedre i sommervarmen de har dernede lige nu? Jeg håber jeg får muligheden for at smage den. - Hanne, vil du dele en flaske hvidvin med mig? :-D

Om to dage sidder jeg ikke længere i et fly. På dette tidspunkt ligger jeg forhåbentlig på et hotelværelse i Dubai og får et par timers søvn, inden rejsen igen fortsætter til New Zealand.

Glædelig femte december.

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar