lørdag den 13. december 2014

13. december. Shopping med Hanne og Lisa.

I dag stod Hanne og jeg op til rundstykker, eller noget der lignede så godt som. Lisa og Flemming havde købt rundstykker fordi jeg havde taget dansk ost med.
Da vi var kommet i tøjet tog Hanne, Lisa og jeg mod Eyebright, hvor der ligger en juleshop som Hanne og Lisa var ret vilde med. Hanne havde sågar vundet en rabatkupon på 50 dollars, som hun skulle have brugt. Vejret var ret godt da vi tog hjemmefra, blå himmel og et par skyer, men inden vi nåede juleshoppen, regnede det.
Heldigvis regnede det ikke så meget og da vi kom ud af shoppen igen, regnede det slet ikke og solen skinnede. Vi kørte videre til Richmond mall. Så var der dømt shopping. Jeg købte dog ikke noget, men nød at gå og kigge på at det var sommertøj der hang i butikkerne istedet for vintertøj. Jeg nyder virkelig at det er sommer, igen, og at vejret er så godt at man kan gå rundt med bare arme og ben. Men ud over at det er sommer, er varmen ret meget som i Danmark, om sommeren. Lidt kølig, men stadig varmt. Solen er dog en lille smule mere brændende eftersom New Zealand ligger tættere på Ekvator end Danmark gør. :-)

Til aften fik vi fish´n´chips, hvilket jeg aldrig har fået før. Det smagte okay. Grunden til vi skulle have fish´n´chips var, at jeg også havde taget remoulade med herned til Flemming. Og han havde ikke haft muligheden for at få remoulade til noget af hans mad endnu. Nu har han, og han virkede glad og mæt da vi havde spist. ;-)

Nu er dagen ved at være slut og jeg har været her i 3 hele dage. Jeg er helt vild med stedet og er super taknemmelig for at Flemming og Lisa lader mig bo her i deres hjem.

Glædelig Santa Lucia.

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar