torsdag den 4. december 2014

4.december. Pakning, gåtur og boller i karry.

I dag fik jeg lov til at sove lidt længere end de sidste to dage. Da jeg stod op, stod dagen på pakning af min kæmpe kuffert. I starten var jeg optimistisk med hensyn til pladsen, men så kom alle julegaverne ned i kufferten, og så synes jeg ikke der var så meget plads tilbage - og jeg mangler stadig noget tøj... I morgen ser jeg nærmere på, hvor meget af mit tøj jeg skal tage op, for at få plads til det hele. Den er pludselig fuld, min kuffert, og jeg har ikke engang fået mine egne julegaver med, det er julegaver til dem som venter på mig, på New Zealand. :-) - Og remoulade, haha!
Da min søde mutti kom hjem fra arbejde, tog jeg en velfortjent pause og gik en tur med hende. Vi skulle lige om i byen med en gryde vi havde lånt og derefter gik vi så. Det var blevet for mørkt til at kunne se noget ude i skoven, og da det var lidt vådt, ville vi derfor ikke bevæge os den vej ud. Det var rigtig hyggeligt at gå med min mutti, fordi vi får altid snakket om nogle andre ting, end det vi plejer. Og så vil jeg jo påstå at jeg faktisk har den bedste mor jeg kunne ønske mig - der har jeg været heldig. Vi får ikke selv lov til at vælge den familie vi havner i, men jeg har været heldig. :-)



Til aftensmad fik vi boller i Karry, som er min absolut yndlings ret - det har det altid været, det bliver det nok ved med at være i længe. :-D
Men det fik vi altså, efter mit ønske, fordi jeg er ret overbevist om at der går et stykke tid inden jeg igen får boller i karry, som mor laver den. Men rejsen er mit eventyr og jeg glæder mig super meget. Det er slet ikke til at forstå at der kun er 4 dage til afrejse! Weekenden skal virkelig bare nydes, og så er jeg flyvende på mandag. :-)

Glædelig fjerde december.

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar