onsdag den 3. december 2014

3. December - "På gensyn" og juleshopping.

I dag startede dagen igen tidligt. Jeg kørte hejm til min bonusfars storesøster og hendes mand med rundstykker for lige at få sagt på gensyn, inden afrejse på mandag.
Det var rigtig hyggeligt, og dejligt at se dem igen. :-)

Så kørte jeg hjem i et par timer for lige at få ordnet et par ting, inden jeg skulle videre. Til frokost var jeg nemlig inviteret (måske havde jeg inviteret mig sev lidt :-P) hjem til Hannes forældre. Klokken lidt over 12 havde jeg igen fundet vejen hjem til Hannes hus, jeg kunne godt huske vejen, selvom det er længe siden jeg var der sidst. :-)
Igen var det super hyggeligt og dejligt at se de to rare mennesker som er Hannes forældre. Og Rumle var vidst også lidt glad for at se mig. :-)

Så hentede jeg min lillesøster (tossen på billedet på nissehuen) og vi kørte på juleshopping med bonusfar Brian. Jeg fik klaret de sidste ting, så jeg næsen kun mangler at pakke min kuffert inden jeg kan tage afsted på mandag.

Glædelig tredje december.

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar