mandag den 1. december 2014

1. december - julekalenderen starter.

Hej med jer!

I dag er det første december. Der er kun 7 dage til at jeg sidder i et fly på vej mod første stop, Dubai. Jeg har i julens anledning besluttet at jeg vil lave en lille "julekalender" til jer der har lyst til at følge med. :-) 
Hver dag vil jeg, så vidt muligt, ligge et billede op af min dag, hvor jeg befinder mig eller noget andet sjovt, jeg synes i skal se. :-)

I dag er billedet taget her hjemme - med 7 dage tilbage, er der liiiige nogle ting jeg skal have styr på her, inden afrejse. I går pyntede vi huset op til jul, som i måske kan ane bag mig. Jeg er kommet i rigtig julehumør, fandt min nissehue frem og har hørt julemusik hele dagen. I aften står den på sidste træning med gymnastikholdet - dem kommer jeg til at savne. :-)

Glædelig første december.

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar