fredag den 5. december 2014

5. december. Pakning (igen), badekar og hygge.

I dag stod jeg op klokken 8.00 for at pakke min kuffert om. Efter at have fået morgenmad og jeg havde printet billetterne ud, havde jeg 30 minutter inden jeg skulle til massage, have vokset ben, rettet bryn og have farvet øjenvipper. Den helt store omgang skulle til. for at jeg kunne blive klar til sommeren på New Zealand. Da jeg kom tilbage, kunne jeg næsten færdiggøre pakningen med lidt hjælp fra min mutti. Da vi prøvede at veje den, stod vægten på 17 kg. Jeg må have 23 kg med, og 7 kg håndbaggage. Så jeg var lettet. Min håndbagage er dog ikke pakket endnu, men jeg har en liste over ting, som jeg skal have med. 


Da jeg var færdig med at pakke, og havde fået et dejligt bad, kørte min mor mig hjem til min kæreste. Jeg skulle låne deres badekar. Jeg fandt mig nemlig noget sæbe i London, i en butik som hedder LUSH, som kun kan bruges i badekar, og det ville jeg gerne afprøve inden jeg skulle afsted. LUS er en butik kun med sæbe. Det meste dufter helt vildt af blomster og noget andet jeg ikke kan sætte navn på. Men jeg fandt en som jeg virkelig godt kunne lide, så den måtte jeg prøve. Min kæreste og jeg besluttede os for at købe lidt Asti og så hyggede vi os. Vi byttede også julegaver, for vi ville gerne åbne dem sammen. Jeg er super glad for den gave jeg fik, men den må i se en anden dag. Han blev heldigvis også glad for gaven jeg gav ham, hvilket er super, da jeg valgte at satse på et smykke, som han ikke havde ønsket sig, og det kunne ikke byttes.

Jeg håber I alle har nydt denne 5. december, som også er starten på weekenden. :-)

Glædelig femte december.

xx Melanie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar