mandag den 6. oktober 2014

Tiden går, klokken slår..!

Hej!

Lige nu, går tiden hurtigt.. Mange ting skal forberedes, der skal købes ind og gøres klar, huskelisten skal tjekkes af. Der er så mange ting jeg skal huske, så jeg er helt sikker på at jeg glemmer et eller andet! 
Men først, noget generelt:
Jeg rejser hjemmefra d. 8. december (tidligt om morgenen) mod CPH Lufthavn, som jeg skal flyve fra. Herefter går turen over Dubai-Melbourn-Auckland, inden jeg til sidst lander i Nelson - ikke ret langt fra hvor Hanne bor. - Når ja, Hanne er min veninde, det er mere eller mindre hendes skyld, at jeg skal ud på min til dato, længste rejse ;-). 
Jeg lander i Nelson d. 10. december 19.00 (NZ tid), så det er næsten lige til aftensmad, haha. 
Det første stykke tid, skal jeg være i Motueka, sammen med Hanne. Vi skal holde jul og nytår sammen med hendes familie dernede. Derefter (januar) tager vi på tur rundt på nordøen, med Kiwi Experience, en bus som stopper i forskellige byer. D. 31. januar har Hanne fødselsdag og vi tager derfor tilbage til Motueka hvor hendes familie bor og fejre hende. I februar står den igen på rundrejse, denne gang i form af roadtrip rundt på sydøen. 

Jeg er så taknemmelig for at jeg må bo hos Hanne og hendes familie i Motueka. Og jeg glæder mig til 3 måneder med sightseeing, extrem sport, hygge, oplevelser og alt muligt andet. 

Mit livs oplevelse venter forude!

xx Melanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar